Inclou el teu negoci

El comerç local també pot ser online!
Des de la Fundació Bit hem creat un mapa dels negocis de les Illes Balears que operen a través d'Internet i ofereixen servei a domicili.
Forma'n part!
Emplena aquest formulari i fes-te visible al mapa!

REQUISITS PER SORTIR AL MAPA:
1. Tenir la seu fiscal a les Illes Balears.
2. Fer enviaments o oferir servei a domicili.
3. Tenir presència a Internet, on rebre les comandes. Per ex. tenir alguna aplicació de missatgeria (ex. WhatsApp), xarxa social (ex. Facebook) o web on fer la comanda.

Si teniu algun dubte, suggerència o si voleu afegir alguna imatge (si és possible de 600 x 600 px en JPG) al vostre perfil (logo, catàleg, etc), us podeu adreçar a cibersocietat@fundaciobit.org

El formulari s'ha enviat correctament. Les seves dades seran revisades i si es compleixen els requisits, el seu negoci es donarà d'alta a la web i al mapa. En cas contrari, els contactarem. Gràcies!

Gràcies!

Vaja! El formulari no s'ha pogut enviar :(
Si vols, ens pots contactar a cibersocietat@fundaciobit.org per informar del problema.